Szüksége lenne valamire, hogy népszerűsítse vállalkozását, de nem tudja, pontosan mire, hogy álljon neki és kihez forduljon? Esetleg vannak ötletei, csak az indulás nehezen megy, jól jönne az iránymutatás? Sokan attól félnek, egy marketing tanácsadó állandó elkötelezettséget és komoly kiadást jelent, pedig ez nem így van. Ha csak egy kampány megtervezésére, vagy üzletének egy hirtelen fellendülésre van szüksége, épp úgy segítünk, mintha hosszú távú tanácsadót keres.

Bővebben... »

Az arculattervezés minden vállalkozás számára a szükséges jó! Amennyiben szeretné szolgáltatásait profi szinten bemutatni és reklámozni, úgy önnek is egy jól kidolgozott arculatra kell alapoznia marketing tevékenységét. A jó arculat elemei vállalkozásával, szolgáltatásaival azonos minőséget sugallnak.

Bővebben... »

Azt már valószínűleg minden cég tudja, hogy valamilyen formában érdemes jelen lenni a közösségi médiában. Számolgatják a követőket és rajongókat, de kevesen tudják, hogy a közösségi média aktivitás monitorozása és elemzése még számos, ki nem használt lehetőséget tartogat.

Bővebben... »

A fentiek értelmében a két kategória célközönsége részben elkülönül, részben pedig technikai okok miatt összemosódik. Míg az online hirdetések értelemszerűen a rendszeres és tudatos internethasználókhoz jutnak el elsősorban (minél fiatalabb a célcsoport, annál inkább jellemző rájuk, hogy kizárólag a neten tájékozódnak), addig az offline hirdetések sokfélék és csak nagy általánosságban igaz, hogy elsősorban az idősebb generációt célozzák.

Bővebben... »